steefmzungu.reismee.nl

37) Weer thuis

Even geen verhaal maar een mededeling.


Ik ben weer thuis!


Door een vluchtschema wijziging van Air Egypt werd mijn reis verplaatst van woensdag naar vrijdag, maar verder is alles voorspoedig gegaan. Nou ja, ik moest mijn e-ticket nog uitprinten en woensdag en donderdag zaten we zonder stroom. Donderdagmiddag was de stroom even een paar uur terug en kon ik hier in een community centre even de printer gebruiken. Ik had mijn e-ticket al wel gedownload en voor de zekerheid al overgeschreven.


Donderdagavond ben ik naar Entebbe gebracht, even na middernacht werd ik afgezet op het vliegveld. Beetje hangen, inchecken, beetje hangen. Vlucht, overstap in Cairo, beetje hangen, vervolgvlucht naar Schiphol. Ondertussen was het licht geworden. Nog een glimps van de pyramides gezien en een heel mooi zicht op Zwolle en Kampen omdat ik precies over Hattem en Zalk vloog!


Maar: blijf nog even 'geabboneerd' op mijn blog! Er komen nog verhalen. Sommige verhalen heb ik al langere tijd in mijn hoofd, gedeeltelijk al getypt, maar ik mistte nog net die ene foto of ik wilde voorkomen om drie verhalen over scholen achter elkaar te plaatsten. En natuurlijk moet ik jullie allemaal nog even vertellen wat je in Oeganda kunt doen.


Zo, maandag weer aan het werk want ook hier is wel het een en ander te doen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!