steefmzungu.reismee.nl

Oud en nieuw

Het is december, dus tijd voor een terugblik!

Van de kerk heb ik al een retrospectief gehad, met Bridget en een zusje op het bankje was een moment dat ik me realiseerde dat ik iets vergelijkbaars al op de foto had. Maar achteraf realiseer ik me dat er meer momenten, plaatsen, situaties of personen zijn die terug zijn gekomen in mijn nieuwe foto's.

Een vergelijking van 2013 met 2018: Hier heb ik er nog eens 18 foto's naast elkaar gezet, links oud, rechts nieuw

Zelfs de palen van de elektriciteitsdraden zijn herkenbaar!

In dit vissersdorp wordt niet geïnvesteerd door de bewoners, het staat op privé grond. Als de eigenaar een toeristenhotel wil bouwen moet alles weg. Daarom ziet het er zo schamel uit.

Fred-yoghurt / Fred-mushroom

Het drogen van "silver fish" In dit vissersdorp is meer geïnvesteerd in stenen huizen.

Fred's veranda.

Nkoknjeru: En weer die herkenbare palen!

Berna, het zusje van Bridget dat bij haar vader in Nkokonjeru woont.

Annet, interview over een microkrediet / interview over fruitbomen

Jane voor haar huis.

Bierbrouwers in Nkokonjeru.

De keuken van St Alphonsus demonstrational primary school.

Matia, timmerman / barman

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!