steefmzungu.reismee.nl

Nu met dak!

Vorige maand moest ik iets opzoeken op Google-maps. En soms ga ik dan ook eventjes terug naar Uganda, dierbare plekjes bekijken en zo kwam ik terecht bij Fred's kerk waar ik 9 jaar geleden aan heb gebouwd. Tot mijn verbazing zag ik een dak op de muren. Eindelijk!

Ik appte Fred dat ik dit heb gezien en ik kreeg een appje terug dat hij het constructieplan voor het dak dat ik hem op zijn verzoek had gestuurd grotendeels heeft gebruikt. Dan is al dat werk dat ik heb gedaan om uiteindelijk van Wessel een ontwerptekening te krijgen toch niet voor niets geweest. En het zelfde geld voor het werk dat Wessel heeft gehad om met mijn aantekeningen van de maten deze tekeningen te maken.

Ondertussen weet ik niet hoe ze uiteindelijk de financiering rond hebben gekregen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!