steefmzungu.reismee.nl

44) Reisblog afgesloten

Hierbij sluit ik deze reisblog af.

Helaas heeft er een serverstoring plaatsgevonden. Mijn blog is een tijdje helemaal weggeweest maar REISMEE heeft de blog grotendeels weer hersteld. Grotendeels, niet helemaal. Ongeveer 15 verhaaltjes zijn verdwenen en ook een aantal foto's bij de verhaaltjes zijn weg. Gelukkig heb ik alles thuis nog wel!

Verhaaltjes 5 t/m 11a gaan over het vakantiegedeelte van deze Oegandareis. Voor het eerst van ons leven hebben we een geheel georganiseerde reis gemaakt. De organisatie hebben we overgelaten aan Matoke tours: http://www.matoketours.nl

Verhaaltjes 8b t/m 43 gaan over mijn belevenissen en ontmoetingen toen ik na de vakantie nog drie maanden in Oeganda bleef wonen en werken. Om mij te helpen bij het zoeken naar een zinvolle tijd en goede verblijfplaats heb ik bemiddeling gezocht van counterpart travels: www.counterparttravels.com

Mijn counterpart was Charles Musisi, ik heb nog steeds af en toe contact met hem: http://www.verspers.nl/artikel/verspers/2890/de-levenslessen-van-charles-musisi

Ik wens je veel leesplezier en als je contact met me wil opnemen: steefvanhoof@hotmail.com

Voor diegenen die hun e-mailadres hebben achtergelaten voor een automatische update bij aanvullingen van deze blog: ik kan niet bij die e-mailadressen, ik beschik daar dus niet over!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!