steefmzungu.reismee.nl

Fred's kleindochter

In de voorbereidingen van mijn reis zijn de contacten met Uganda weer iets intensiever. Vooral met Fred, waar ik zal logeren als ik daar ben. Ik kreeg eerder deze maand de volgende e-mail van hem. (Ik heb hem gevraagd of ik het mocht opnemen, het is toch wel persoonlijk!)

Dear, Steef

Hope this finds you good.

This end I lost my granddaughter was buried on Tuesdays was really bad news for us.

It was untimely death she had a little malaria and vomiting was taken in hospital and given treatment unfortunately she didn't servive!!!

That's the photo of the late granddaughter I took it the day before her death.

Kind regards

Fred.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!